Zahraniční stravné pro rok 2018

sazby pro jednotlivé státy více

Stravné zaměstnanců v roce 2018

Minimální stravné poskytované zaměstnavatelem zaměstnanci za každý kalendářní den pracovní cesty činí nejméně:
78 Kč, trvá-li pracovní cesta 5 - 12 hodin
119 Kč, trvá-li pracovní cesta 12 - 18 hodin
186 Kč, trvá-li pracovní cesta nad 18 hodin

Ceny PHM v roce 2018

Průměrné ceny PHM v roce 2018:
Benzín 95 - 30,50 Kč
Benzín 98 - 32,80 Kč
Nafta - 29,80 Kč

Stravné zaměstnanců v roce 2017

Stravné poskytované zaměstnavatelem zaměstnanci za každý kalendářní den pracovní cesty činí nejméně:
72 Kč, trvá-li pracovní cesta 5 - 12 hodin
109 Kč, trvá-li pracovní cesta 12 - 18 hodin
171 Kč, trvá-li pracovní cesta nad 18 hodin

Náhrada za používání motor.vozidel v roce 2018 a 2017

Základní sazba náhrady za 1 km u osobních silničních motorových vozidel je v roce 2018
4 Kč. V roce 2017 byla 3,90 Kč. V roce 2016 byla 3,80 Kč.

Ceny PHM v roce 2017

Průměrné ceny PHM v roce 2017:
Benzín 95 - 29,50 Kč
Benzín 98 - 32,50 Kč
Nafta - 28,60 Kč

Elektronická evidence tržeb ( EET ) v roce 2018 zatím odložena

Elektronická evidence tržeb - další etapa v roce 2018 zatím odložena. Více potřebných informacích zjistíte na oficiálních stránkách EET. více

Minimální zálohy zdravotního pojištění 2018 , 2017

Výše minimální zálohy zdravotního pojištění v roce 2018 je 2.024 Kč v roce 2017 byla 1.906 Kč.

Minimální zálohy sociálního pojištění 2018 a 2017

Výše minimální zálohy DP pro OSVČ - hl.činnost je v roce 2018 2189 Kč, v roce 2017 byla 2061Kč.

Minimální mzda 2018 a 2017

Výše minimální mzdy pro rok 2018 je ve výši 12.200 Kč. Od 1/2017 do 31.12.2017 to bylo 11.000 Kč.

Aktuální daňové tiskopisy

více

Účetní firma PS CALC Třebíč


PS CALC je společnost s ručením omezeným poskytující služby v oblasti účetního poradenství, daňového poradenství, personalistiky a mezd a účetních prací.

Činnost firma zahájile v roce 1993 nejprve jako fyzická osoba pod názvem Pavel Šrámek – účetnictví a od roku 2008 jako právnická osoba pod názvem PS CALC s.r.o. Od roku 1994 jsme již mnohokrát připravovali doklady pro audit konkrétních firem a naši práci několikrát ročně kontrolují finanční úřady. Každá kontrola je pro nás zkouškou a nasbírané zkoušenosti se promítají do naší práce. V současné době máme 2 stálé zaměstnance. Pro přehlednost pracujeme od roku 2005 v ekonomickém systému POHODA a TAX. Naši zaměstnanci jsou pravidelně školeni ve vedení účetnictví, ale i na samotný účetní program. Jedině tak lze dosáhnout profesionálních služeb na vysoké úrovni.

Našimi klienty jsou drobní živnostníci, malé společnosti ale i střední obchodní společnosti. Pracujeme pro ty, kteří upřednostňují kvalitu služeb. Výhodou našich služeb je kompletní servis ve zmíněných oblastech tak, aby se klient mohl plně věnovat své činnosti a nebyl zatížen více, než je třeba. Po dohodě zajistíme předání patřičných dokladů na úřady, popřípadě klienta zastoupíme na základě plné moci při kontrole na FÚ, OSSZ, VZP apod.

Naše společnost je pojištěna na rizika spojená s činnostmi, které vykonáváme.

Cílem naší společnosti je nabízet kvalitní odborné účetní služby za přijatelnou cenu včetně oblíbené daňové optimalizace v rámci zákonných pravidel. Samozřejmostí je i zaručení diskrétnosti o všech zpracovávaných skutečnostech.


Novinky na email

Zadejte Váš email pro odběr novinek a aktualit

Anketa

Vidíte smysl v kontrolním hlášení?
ANO (226)
NE (275)
Počet hlasujících: 501

Odkazy

Manž.Curieových 657, 67401 Třebíč          |           email: info@pscalc.cz

CMS systém  Správce webu - Reklamní agentura YASHICA